TJOLAHOPP!

Idag har det varit en helt värdeslös dag som jag lika bra bara kunde ha sovit igenom.. I skolan gick det piss, det var redovisning så jag fick göra iordning något att prata om på ~10min.. Och sen så har resten av dagen bara blivit sämre, nu ska jag kolla på film och käka popcorn. Och btw, så ska jag bara meddela att det kommer inte vara nå mer spelande eller sådant dyrligt för mig på ett bra tag nu! Jag ska plugga som fan och vara duktig, mår bara piss av att sitta vid den här jävla datorn och låta skolböckerna bara ligga och damma. Men det är roligt att se att ni fortfarande läser min blogg nu fast jag inte har skrivit på ca 2 veckor. Jäkligt roligt, puss på er! Men nu ska vi se vad vi kan göra av det som är kvar av dagen eller ska den få fortsätta i detta kaos!? Aldrig. Vi hörs, cya!


 
(där gick min dag upp i rök..)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0