disaster

idag i uppsala så var det meningen att jag skulle köpa en jacka men jag hittade ingen som jag ville ha så jag ska förmodligen beställa någon på internet sen. men jag köpte däremot ett par nya skor, riktigt snygga tyckte jag att dom var. inte något som jag har tänkt att jag skulle kunna ha men behövde ett par vinterskor och jag kan inte gå i tygskor hela vintern för då kommer jag ju frysa ihjäl. bilder på dom kommer säkert upp senare, säkerligen imorgon. så köpte jag hårfärg också, passade på att köpa två packet så jag slipper bli gulhårig som det oftast blir varje gång jag slingar det men nu jäklar så ska det bli bra annars får mamma dra iäg och köpa silver-schampoo till mig, men jag tänker inte göra samma misstag som förut iaf. jag hade fått lite gul nyans i håret när jag slingade det, så jag hade i silver-schampoo och jag ville att det skulle bli blondt fort så jag lät det vara i håret i 30 minter och sen när jag duschade ur det så var allt gult borta men istället så hade jag fått ljusblåa nyanser i håret!! så ha aldrig i det för länge än vad det står haha.

här har jag faktiskt en bild när mitt hår
var gult innan jag använde silver-schampoo.







Kommentarer
Postat av: RebeccaPersson

hihi, ta det inte seriöst, men det är väl bara en idsfråga när ditt hår kommer ramla av (a)

DITT HÅR ÄR SÅÅ FINT SÅ! :D <3

2010-11-14 @ 15:25:05
URL: http://perssonrebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0