en bild säger mer än tusen ord

stannade en timme extra i skolan idag, men det var inte för att plugga utan för att spela med frida och felicia haha. nyss så kollade jag på halv åtta hos mig, programmet i sig är inte så speciellt bra, men det är rösten som pratar som är rolig haha! just nu lyssnar jag på musik och skriver med vincent. funderar på att hoppa in i duschen snart, för jag är så seg haha, iaf enligt vincent. men att ducsha i en timme är väl rätt normalt eller? har tänkt på en sak, jag tycker att jag lägger in alldeles för lite bilder här på bloggen. det är för mycket text och för lite bilder. så nu ska jag försöka lägga in lite mer bilder, vore inte det bra?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0