bad boy

Har varit dålig på att uppdatera nu.. och det är enbart det där jäkla spelets fel som jag skrev om i förra inlägget!

Idag har jag bara sovit, har varit vaken 2 nätter i rad nu. Så har jag kollat på Såld På Hus, kollar alltid på det. Tycker det är riktigt bra! Det är nämligen en tävling mellan olika mäklare runtom i sverige som gissar priser på drömvillor, lägenheter, sommarstugor och mycket mer! Som idag var dom i turkiet och gissade priser på värsta lyxvillorna! Och det var mitt favorit lag som var med idag också, tvillingarna Olofsson

Sitter och lyssnar på musik och funderar, först och främst ska jag sluta försova mig och så ska jag börja springa på crosstrainern och dunka musik varannan dag efter skolan nu så blir man lite mer tränad innan man ska av med kläderna  och då menar jag såklart våren/sommaren!  Nyss så slog jag på kranen till badet, ska bli riktigt skönt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0