buss buss mera buss

Sitter i skolan och väntar på bussen. Idag har min dag nästan bara bestått av att åka buss.. Jag åkte in till skolan tidigare för att plugga engelska med maja sen träffade jag bella och hon sa att maja hade dragit till station så jag fick springa efter henne och då när jag väl var framme så pallade hon inte gå tillbaka så vi åkte hem. Sen när jag var hemma hade jag så tråkigt så jag åkte in till skolan igen och satt med frida och isabella  Jag gick till bussen med elin och melle sen, men jag insåg att jag ändå inte skulle göra något när jag kom hem så jag gick tillbaka till skolan. Så nu sitter jag här i biblioteket och väntar på bussen, juste så träffade jag kevin nyss också! Nice Nice!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0