extreme makeover

Ska försöka göra lite förändringar här på bloggen, för något måste jag faktiskt göra för att ni ska fortsätta läsa min blogg för det kan skilja med 20 läsare dag till dag så nu jäklar ska jag ba köra på!  Det ska inte vara lika mycket om min fritid och vad jag sysslar med för jag kan slå vad om att hälften av alla läsare inte bryr sig ett skit vad jag gör på min fritid så nu ska det komma lite varierande för alla sorters läsare och hoppas på att ni kommer gilla förändrigen!  Ska börja jobba på en ny header också så vi får se vad det blir! Kommer bli roligt med lite förändring, blir rätt långtråkigt att skriva om vad man har gjort och vad man ska göra och sånt.. Ska fundera på det i veckan så får vi se vad jag gör 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0