surt är gott

Har försökt att lägga in bilder på datorn och nu funkar det inte igen..  Måste vara något med datorn för det står på kameran att den är ansluten. Aja whatever, skulle visa vad jag skulle äta nu när jag ska kolla på tv, men det är iallafall chokladägg, sura bilar, citroner på ett fat och smultrondryck  En del av sakerna på bilden innan alltså.

Kommer säkert bli att jag sätter mig här vid datorn igen efter jag har kollat på tv, så jag kommer antagligen vara vaken hela natten. Men lixom vad spelar det för roll? Det är ju lov! Och det är ju det loven är till för


Kommentarer
Postat av: jossa

hade du inte kunnat bjuda hem mig om du åt choklad ägg ;o haha <3

2011-02-22 @ 12:23:37
URL: http://josefinawestling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0