it makes me feel alive

Asså vafan är det för fel på facebook, det verkar som att många har haft problem med det idag så något fel måste det vara. Har verkligen inte gjort ETT SKIT idag!! Och det känns piss.. Imorgon ska jag nog träna, men så jävla irriterande att syrran kommer hem imorgon bitti för hon har jobbat natt, vafan kan hon inte sova borta så man slipper henne på morgonen. Hatar att behöva anpassa mig efter andra, fy fan vad önidgt lixom!

Nu ska jag äta chips, salta pinnar, chokladkaka, mars och dricka pepzi! Asså seriöst jag äter fan sånt här varje dag, snart skriker det träning ifrån kroppen ba! Fast jag har svårt att gå upp i vikt så det är jävligt skönt! Snart ska jag börja igen med min träning men seriöst jag måste hitta på något annan än att springa på den där jävla crosstrainern för det blir så jäkla långtråkigt att springa på den en timme varje dag. Ska höra med johanna om hon vill komma på ett träning-schema med mig så blir det massa träning! Kommer bli helt otroligt skönt att börja träna igen för har inte gjort det på typ 3-4 veckor nu.. Så imorgonbitti blir det nog på med springskorna och ut i friska luften!



Kommentarer
Postat av: johanna

men du det låter ju helt underbart baby!! skulle inte sitta fel att träna lite extra med dig vännen. ska vi mest sprinag då eller vill du köra styrka? vi får snacka mera på msn (a) pussälskling<3

2011-02-23 @ 10:31:52
URL: http://lillajohanna.blogg.se/
Postat av: Rebecca

sv. Yeaaaah, lätt att jag är på :DD Vilken dag i sånna fall? :)

Kan inte du smsa? :/ <3

2011-02-23 @ 11:29:56
URL: http://perssonrebecca.blogg.se/
Postat av: j

grr heting! <3

2011-02-23 @ 18:47:03
URL: http://jennytygesen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0