extremely fabolous

Försökte att äta macka och oboy nyss och det gjorde förjävlans ont så jag fick fan inte ens i mig en enda macka..  Så nu är jag ashungrig, bad mamma att köpa hem yogurt som jag kan äta istället. Jävla kul, käka yogurt tills det har läkt det är ju inte precis någon höjdare! Men det är det fan värt!

Nu sitter jag och webbar/camar eller vafan det heter med amanda som jag inte har träffat sen typ november. Imorgon kommer hon hit till Söderfors så då får jag äntligen träffa henne! Och som varje torsdag så ska johanna sova här så blir det träning för våran del då också! Kommer fan bli awesome!  Ska snart börja kolla på film och sova, ska upp rätt tidigt imorgon så då behövs det sömn för att jag ska kunna klara komma upp i huvudtaget haha 


Kommentarer
Postat av: linneaa andersson

åh, jag är jätte sugen.. så jag får se, kanske gör det till sommaren ! :) hehe

2011-02-10 @ 13:09:10
URL: http://linneeiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0