vafan ska man hitta på nu då

Fillan och Jossa kom tillbaka hit sen, vi snackade med våran gamla klasskamrat Guillome, fy fan vad dryg haha! Så skulle jag ner och poppa popcorn, så skulle jag smälta smör och hälla över så spillde jag kokhett smör på fingret som jag råkade skära mig i  Fan vad ont det gjorde haha! Så ville jossa ha salt på popcornen så jag saltade dom, men jag antar att jag saltade dom en aning för mycket för alla fick ont i magen sen haha  

Dom drog hem runt halv 12 dom tråkiga jävlarna! Så nu sitter jag här och har astråkigt och är inge trött heller så vi får se vad jag hittar på, kanske slår på en film och kollar på  Mamma och pappa jobbar imorgon så jag är hemma helt själv, fy fan vad skönt! Då jäklar ska jag utnyttja den tiden väl hehe, nej fy fan vad snuskigt det där lät haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0