helt otroligt kul

Helvette vad jag har varit dålig på att blogga..  Men det är bara för jag inte har varit hemma, i lördags så åkte jag hem till elin och där var mysan och massa grabbar, dom körde kläpoker hehe.  Sen drog jag hem till mysan och sov där, sov och sov vi gick och lag oss klockan 7 på morgonen så fan vad slut i kroppen jag är nu. När vi vaknade så gick vi till fia och jossan och jäklar vilka roliga brudar alltså haha. Senare på dagen så gick vi hem till elin igen och hade det fett mys med värmeljus och godis, chips och läsk.  När jag satt på bussen hem så kom jag på att jag hade glömt min jävla mobil-laddare hemma hos elin så snart kommer min mobil dö..

Sitter och myser i elins tröja som jag fick låna så äter jag chips och dricker cola. Riktigt gott, yummi!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0