never say never

Jag förstår inte vad som har hänt jag lixom tycker det är kul att gå till skolan nu, men det är ju bara possitivt! Så nu sitter jag här och längtar till måndag!  Nej nu skojar jag bara det är skönt med helg, ska vila ut mig och vända tillbaka dygnet så kommer jag nog kunna vakna på mornarna utan att folk ska behöva ringa tusen gånger haha.

Vaknade inte den tid jag engentligen skulle vakna för det var en viss person som inte väkte mig då. Men det gjorde inget för maja kom in samtidigt som mig så slapp plugga ensam. Stanna kvar i skolan till 3 med frida så nu är jag riktigt stolt över mig själv.  (som att jag inte är det ändå).

När jag kom hem så lag jag mig vid tvn och höll precis på att somna och då kommer mamma och väcker mig.. Då var det bara att vakna till liv och ta bilen till Tierp där vi köpte kinamat. Det är inget för mig fyfan, friterad kyckling är ju för fan som att tugga på en jävla cykelslang.

Nu sitter jag i sängen och väntar på att Let's Dance ska börja. Det är så jävla irriterande när dom ska ha reklam och visa nyheter och skit, det är ju fan bara gamlingar som kollar på det så varför kan inte dom få en egen jävla kanal så slipper vi lida av det. Det är något som dom måste fixa tycker jag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0