håltimme..

Just nu så har sitter jag och datanördar med Carro, Anna och Lizette. Vi håltimme eller iallafall vi som har spanska.. Tur att man har musik att lyssna på medans. Väldigt drygt med 2 timmars håltimme men det får man ta och leva med för så jobbigt är det inte. Men sen efter skolan så ska jag till Elina och vi ska väl fota lite tror jag nog sen ikväll så ska vi kolla på idol! Nu är det Kalles tur att åka! Eller vad tycker ni?




Jag vill till stan i helgen och handla julklappar mm. Men jag vet inte om jag har tid.. Jävla skolhelvete! Ibland blir det bara för mycket.. Men det är bara att komma upp på hästen igen och kämpa! Men det finns ju vissa chanser att man faller av med då får man kämpa ännu mer!

Jag är riktigt trött och vill verkligen sova ut men det har jag inte tid med för om 40 minuter så börjar spanskan. Jag får ta och vila lite sen när Elina och jag kollar på tv. Fast det tror jag inte för det kommer jag tycka är tråkigt då och så kommer jag bli pigg förns jag har kommit hem till Elina. Kan inte tiden bara gå lite fortare så man kan få helg snart! Men det kommer ändå bli ganska mycket plugg i helgen så ska man verkligen se fram emot en plugghelg? Man får försöka göra det så roligt man kan då.





Nu ska jag spela lite och fördröja tiden, ADIOS!




 


Kommentarer
Postat av: Anna

Skit fin bild! Söt :)<3

2009-12-18 @ 14:37:02
URL: http://annabjorklund.wblogg.se
Postat av: Simon Olsen

tack så mycket Anna! :D det är Elle som har knäppt den! :D <3

2009-12-18 @ 21:41:32
URL: http://siimonols.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0