Paradise hotel

Jag åt nyss hamburgare, mumsigt! Men jag ska nog ta och gå upp på mitt rum, slå på tv:n och be elina ringa mig och bara slappa. Skönt! Sen ska jag försöka få dom där jävla bring it on-filmerna att fungera. Ibland tror jag att elektronik hatar mig för lixom min mobil dampade direkt när jag fick den så jag böt in de, mina högtalare är helt fuckade och brusar och min dator krånglar när man kollar på filmer. Va fan händer egentligen! Man får bara hoppas på det bästa så kanske det löser sig. Klockan 21.00 börjar "Paradise hotel" och det ska jag kika på om jag inte glömmer bort det som igår. Men så viktigt är det inte precis. Jag har kollat i några tidningar som vi fick hem på posten och jag hitta massa grejor som jag vill ha till mitt rum. Jag ska göra om i mitt rum lite så får ni se hela resultatet sen. Jag tar några bilder sen så får ni se hur det ser ut nu och sen. Det är mest saker som ska bytas ut så ni vet. Nu ska jag poppa popcorn, vi får se om jag skriver något mer ikväll Ha det bra, CIAO!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0