I wish that we could have a white Christmas

Jag gillar verkligen inte att plugga, eller visst jag kan erkänna att det kan vara kul ibland när man blir klar med t ex en uppsats då är det en sån jäkla skön känsla när man blir klar med den Men jag har för fan bara börjat och jag ska redovis imorgon! Fuck Fuck Fuck! Men jag får väl göra den ikväll och plugga som en "freak" och ligga uppe en stund inatt.. Lixom varför plugga så mycket när man ska redovisa i ungefär 5 minuter? Det är ju inte speciellt roligt..

Just nu sitter jag hemma hos Zacke och pluggar eller försöker plugga kanske man ska kalla det för jag bara tråkar.. Jag ska blogga mycket mer sen när jag har köpt en kamera (igen) för min kamera råkade jag tappa i vattnet i kolmården när jag och mina 2 syskon sofia och sandra skulle klappa rockor! Dom var så jäkla mjuka och slemiga, men det var häftigt att klappa dom. Mamma ser att min kamera håller på att ramla ur min ficka så hon skriker. Simon din kamera håller på att ramla ur fickan och då tror jag att det är en rocka som skulle komma och bita mig så jag tar fort upp handen ur vattnet och då föll kameran ner i vattnet.. Jag stoppade ned handen i vattnet vid alla rockor och tog upp kameran men den var helt död och funkade inte för fem öre. Och sen så gick det en liten kille och sa till sin mamma att det var en kille (som var jag) hade tappat i sin kamera i vattnet. HAHA!  OCh jag var jätte blöt om min tröjärm för jag stoppade ned den i vattnet.. När vi ändå pratar om kolmården så kan jag passa på att säga att jag skulle stoppa ned handen och kolla om vattnet var kallt och då kom det fullt med fiskar emot min hand och jag drog upp den fort som fan! Och då läste jag på skylten vad det var och det var piraor eller hur det stavas. haha! Det var riktigt kul. Jag tycker verkligen att ni ska passa på att åka dit i sommar det var en riktigt stor upplevelse må jag säga! 

Det var ju snö imorse men nu har det försvunnit.. Jag vill verkligen att det ska bli en vit jul i år. Vill inte ni det?
Det är så jäkla mysigt med all julstämning, nu ska jag iallafall börja lyssna på jul-musik! Men jag har lyssnat på det hos Elina nu i helgen och man vill bara att tiden ska stanna så man får uppleva julstämingen riktigt länge. Hemma så har vi satt upp lite småsaker som julgardiner och så men snart så ska jag pyssla lite i mitt rum som t ex sätta upp mina julgardiner, sätte upp min svarta hylla på väggen med ljus på och ta upp julstjärnan och sådant. Ni får se bilder på det sen hur resultatet blev.

























// simon


Kommentarer
Postat av: Elina

Det måste bli en vit jul! Annars tror jag att ja skaffar en sån där snömaskin! 8D Kan du inte låna din mammas kamera? (: <3

2009-12-01 @ 21:15:55
URL: http://elinalindgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0