snackisch i telefonisch

Damsugare fast med pepparkaka och glasyr åt jag nyss och den var faktist god! Så drack jag te också. Jäkligt gott. Jag drack citrus tea.







Just nu pratar jag i telefonen med Elina.         



Men nu ska jag da mitt pick och pack och gå upp på mitt rum och slå igång tv:n för paradise hotel börjar om några minuter. Sen ikväll kommer jag nog kolla på en film. Och jag tror att jag ska kolla på "bring it on" för jag har inte sett dom än, haha. Jag laddade ned dom igår. Det var lilla Felice som tipsade mig att kolla på dom.





 Ni får veta hur jag tycker om den ikväll.





Ni kan ladda ned filmen här om ni har uTorrent.



.

 


Kommentarer
Postat av: jossan

filmen är bäst :]

2009-12-03 @ 12:21:35
Postat av: Simon Olsen

okej, jag ska försöka ladda ned den igen och kolla på den. :)

2009-12-03 @ 13:30:58
URL: http://siimonols.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0