sugen på att fota lite

Jag har inte skrivit blogg på 1 vecka och 1 dag men jag har bara inte orkat.. Så jag passade på att skriva några rader medans jag har orken och inget bättre för mig.






Idag vaknade jag klockan halv 9. Jag satt på datorn direkt och låg och slappade bara. Snart ska jag gå ner och äta lite frukost och kolla lite på tv. Jag har ingen aning om vad jag ska göra med resten av dagen. Så det får bli en överraskning för mig om det nu kommer att vara något positivt jo det får vi hoppas. Jag skriver lite mer sen om jag har hittat på något kul. Jag ska nog föröka fota lite men vi får se hur det blir med det. Ha det bra, CIAO!







Kommentarer
Postat av: antoniafelice

sötnöt! :D

2009-12-13 @ 13:40:04
URL: http://antoniafelice.blogg.se/
Postat av: antoniafelice

Nej DU! :)



precis, jag gillar låten, filmen är oxå rätt bra :)



<3

2009-12-14 @ 09:05:48
URL: http://antoniafelice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0