261109

Idag har det inte precis varit en rolig dag.. Jag fick iaf sovmorgon och det var skönt. Men sen var det skola och det var väl lika tråkigt som vanligt.. Men sen när jag kom hem så tog jag 2 mackor och 0.8l oboy! Och åt och lag mig vid tv och slappade. Sen så ringde zacke mig och vi pratade i 2 timmar och direkt efter jag lag på aå skyndade jág mig att göra te för jag skulle ringa elina efter och just nu pratar jag med henne förtfarande och vi har pratat i snart 2 timmar. Så idag har jag pratat jäkligt mycket i telefonen. Jag kollar på scrubs just nu också. Jag kommer troligen gå och lägga mig runt 3 inatt som igår natt.. Menmen, bara jag inte försover mig är det väl okej. Jag ska verkligen försöka blogga mer nu, och jag vet att jag har sagt det några gånger nu men jag ska verkligen försöka nu. Jag ska gå upp i en skaplig tid imorgon så jag hinner duscha, äta frukost, ta det lugnt och fixa mig. Jag går till klockan 14 imorgon och jag har typ 2 timmars hål.. Jag ska förtsätta prata med elina i telefonen nu för jag är jäkligt osocial när jag skriver blogg samtidigt som man pratar i telefonen, hehe. Jag ska försöka hinna med att skriva imorgon bitti. Sleep well, Good Night!

Kommentarer
Postat av: antoniafelice

varför skriver du inte om mig, jag fyllde ju igår :/

2009-11-27 @ 10:40:31
URL: http://antoniafelice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0