Spanish Manisch!

Nu har jag pluggat spanska i typ, ja vad är det i en halvtimme? men iallfall. jag har riktigt tråkigt.. Men jag kan nästan alla ord men det är så jäkla krångliga ord som inte vill sätta sig i huvudet.. Men dom kommer väl in så småning om. Vi börjar om 40 minuter så dom hinner väl komma in får vi hoppas. Nu står våran rektor här och kollar när vi pluggar i cafeterian, haha! och frågar om hemsidan glosboken. haha! jadu, han är ju norsk så det är lite roligt. Jag är faktist också lite norsk men jag pratar iaf inte så där! nej nu släpper vi det.

Vad tycker ni om min nya blogg eller header kallar man väl? 

 
// simon


Kommentarer
Postat av: johanni

jag tycker den är skit snygg. hur kan det komma sig (a)

2009-11-20 @ 12:52:57
URL: http://hijaah.blogg.se/
Postat av: tess

headern är snygg :D

2009-11-20 @ 17:32:12
URL: http://tesssjberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0