BLOGGA ELLER EJ!

Hej, jag har verkligen inte orkat blogga dom senaste dagarna så mycket.. Men jag lovar att jag ska blogga mer och berätta vad jag fick i födelsedags present och så. Men jag orkar inte för det verkar som att det inte så någon idée att skriva blogg det är ju ändå inte så många som verkar läsa den.. Om jag ska fortsätta får ni fan ta och börja läsa den oftare! Men iallafall.. Igår på kvällen så pratade jag med Elina i telefonen i 3 timmar och 2 minuter. Vi pratade om massa roliga saker. Jag gick upp en skaplig tid imorse iaf, hehe. jag gick upp kl:07:45 sen kl:08:23 så åkte jag till skolan och det var en riktig lugnt dag, jag älskar måndagarna. Och jag skulle vilja att varje dag skulle vara som måndagen, det vore en dröm. Idag när jag kom hem från skolan så har jag bara suttit framför datorn och inte gjort något annat.. Men jag ska lägga mig framför tv:n snart. Nästa vecka lovar jag att jag ska börja blogga mer seriöst och då ska ni läsa den annara är det ajös med bloggandet!
Jag inga läxor, skönt som fan! Men det är jävligt tråkigt.. Usch jag hatar att vara rastlös och nu är jag riktigt irriterad! men jag vet inte på vad, så är det ofta och jag blir bara mer irriterad om jag pratar om det så nu slutar jag skriva om det. Anyway, jag ska kanske beställa en ny mobil idag! För vi avbeställde den som jag beställde, fast det var exakt samma mobil fast på den affären kostade den 500kronor mera så jag ska köpa den på en äffär som den är billigare på. Jag kanske skriver mer sen, för nu ska jag försöka hitta på något roligt att göra istället för att bara sitta här vid datorn och ruttna.. Ha det bra, ADIOS!


Kommentarer
Postat av: Amanda

Jag läser alltid din blogg hjärtat, sluta inte att skriva. :)



Jag vill att du ska komma till Gävle snart, så tråkigt att vi nästan aldrig ses längre.



Tihi nej det var inte gott att äta mögelmacka heller, smakade jord.



Ska inte du också börja videoblogga då ? Jag skulle tycka det var riktigt kul om du gjorde det iallafall. :)



förlåt att jag skrämde dig med videon, jag trodde att mitt hjärta skulle stanna när jag såg den, hur hemsk som helst.



Ja jag saknar också sommaren, det måste vi göra om nästa sommar, fast vi kan ju göra roliga saker i vinter också såklart. :)



Saknar dig en massa din lilla lus.



Du har väl inte glömt att rösta på mig, skulle vara supersnällt om du kunde göra det, då kan jag rösta på dig nästa gång du är med i en tävling, gå bara in här http://pjohanna.blogg.se/2009/october/alla-far-vara-med-har-kommer-de-18-finaliste.html#comment och rösta på nr 4, skriv med en siffra annars gills inte rösten. Tack så mycket.



Puss puss <3<3<3

2009-10-13 @ 11:58:33
URL: http://youpushedmeaway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0