Min helg och skoldagen.

I helgen så var jag med johanna och josefin så sov jag över där från lördagen till söndagen. På lördagen så kom jag runt kl:14.00 tiden och nästan direkt när jag hade kommit dit så drog vi och red. Och shit vad kul det var! Johanna och Josefin tyckte att jag var jätte duktig. Jag galloperade, de ni! Så travade jag typ över bommar eller vad det hette. Askul iallafall! Sen när vi kom hem så duschade vi sen kollade vi på "män som hatar kvinnor". Jag har inte pallat sett den för jag har inte trott att den skulle vara bra. Men det var den! Sen så satt vi vid datorn en stund sen så gick vi tre in på johannas rum och lag oss i sängen för att kolla på film. Vi kolla inte på hela och jag kommer inte ihåg vad den heter. Sen på morgonen så ät vi frukost sen så gick vi ut för Josefin skulle knäppa kort på mig och Johanna. Sen så gjorde vi om min blogg som ni ser. Och det var jäkligt många som läste den igår! REKORD! Sen så kollade vi på "Tsatsiki", och jäklar så länge sen det var när man såg den! Sen så kollade vi på lite serier på datorn det hette "En ö i havet". Det var ganska bra faktist, fast det inte är precis sådana serier som jag brukar kolla på.

http://svtplay.se/v/1686003/en_o_i_havet/del_1_av_8



                                                                                   
                                                                                                                           
  

Bild 1,3 och 5 är från midsommaren i Untra och bild 7 är från när sandra gick ut nian.


Sen så kom mamma och hämtade mig. Jag kollade lite på tv sen så åt sandra och jag en kanelbulle och mjölk för det var "kanelbullensdag" igår. Sen så gick jag upp på mitt rum och kollade på film och åt ostbågar, jag kollade på "heartbreakers". Den är jätte bra. imorse gick jag upp ungefär klockan 8 så jag fick skynda att packa gympakläder, men jag glömde gympaskor.. Jag hann inte hinna äta frukost eller något. Jag bortade tänderna och sen sprang jag till bussen, men sen såg jag att den inte ens hade kommit till hållplatsen före min hållplats så då gick jag lugnt. Första lektionen i skolan så hade vi digital bild, och alla mina bilder hade försvunnit på min sida så jag fick göra om allting.. Men det gjorde inte så mycket för då kunde jag finslipa det lite mer. Sen hade vi gympa och vi hade volleyboll och så fick man klättra på klätterväggen. Men jag hade ju inga gympaskor så jag kunde inte klättra.. Så jag spelade volleyboll istället. Sen hade vi lunch, sen svenska och då kollade vi på "Flyga drake". Den boken hade vi precis läst det var däför vi kollade på den, fast vi hann inte kolla klart på den så vi ska fortsätta kolla på den nästa lektion. När jag kom hem så satt jag mig vid tv:n en stund och åt glass med kolasås. Och nu sitter jag här vid datorn och lyssnar på musik. Men jag ska nog börja lite på engelska läxan som är till imorgon.. Just nu lyssnar jag på den här låten.





Nu är det dags att göra engelska läxan så att jag kan gå och tänka på annat än den där jäkla engelska läxa. Jag skriver mer sen vad jag har gjort under dagen.


Ha det bra, SEE YOU!








Kommentarer
Postat av: Emma

sv: haft en bra dag? :)

2009-10-05 @ 18:34:58
URL: http://saveu.blogg.se/
Postat av: johanni

najs att mkt folk läste!! det kanske gav resultat ändå då ;)<3

2009-10-05 @ 21:41:15
URL: http://hijaah.blogg.se/
Postat av: DIAMANT

hej på dej!=) söt du var! hu e de med dej?:)

2009-10-06 @ 09:06:36
URL: http://annadiamants.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0