Music is my life!

Äntligen är jag klar med nedladdning av musik.. Det blev några hundra låtar som jag laddadde ned då. I LOVE MUSIC! Nu ska jag gå upp på mitt rum och lyssna på musik och lägga in all musik jag har laddat ned till mobilen. Men sen så ska jag kolla på film och äta chips och dricka läsk. Jag har inte så speciellt mycket att skriva om idag för jag har ju bara varit hemma och laddat ned musik och legat vid tv:n.. Juste, jag och Nathalie gick aldrig ut och gick med Wilma idag för Wilma var nere hos Sofias killes mamma. Och hon skulle komma hem kl:20.00 så vi struntade i det, så skulle vi göra det en annan dag istället. Nu ska jag fixa lite med musiken och så. Men jag kanske skriver mer sen efter filmen. Men jag skriver godnatt nu ifall jag skulle somna. Natti natti, sov gott!

Kommentarer
Postat av: antoniafelice

hm, eddie. han är bra, men det är något jag inte gillar hos honom hahah. :) har du några planer för halloween än ? :) <3

2009-10-26 @ 23:32:14
URL: http://antoniafelice.blogg.se/
Postat av: Amanda

Sv: tackar så mycket raring.



Hur är det med dig då ?



Puss puss!

2009-10-27 @ 09:39:04
URL: http://youpushedmeaway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0