090909

Idag hade jag "digital bild" på morgonen alltså mitt individuella val. och det var riktigt rolig! men jag hade värsta otur för min dator funkade inte så jag fick sitta och göra allt med Lizette men det gick lika bra, oj det där lät konstigt men alltså det som man skulle göra tex markera och rotera en del av bilden och så.
Dagen idag var riktigt seg! men sen på slutet gick det extra segt för vi hade en gubbe på 187 års åldern och han pratade igenom hela lektionen och jag är seriös han tog inte ens en pause när han pratade! men det var skönt att slippa jobba på den lektionen iaf men den kändes som en evighet för det ick ecktra sakta när han pratad hela tiden.. Men som sagt det var skönt att vi slapp göra massa tråkiga uppgifter.

När jag kom hem så dammsög jag rummet en snabbis sen gjorde jag iordning en skål med mûsli och satt mig framför tv:n sen så blev det mat och vi åt någon inbakad kebabpizza, men man får faktist äta skräpmat ibland.

Nu sitter jag på mitt rum och lyssnar på musik och inte gör så mycket mer. jag har riktigt tråkigt.. men det är ganska skönt för jag är jätte trött i kroppen jag vet inte varför jag kanske börjar bli sjuk igen. Men snart ska jag nog gå ner och kolla på fotboll det är malta-sverige och det vill man ju se.

Jag skriver nog mer innan jag går och lägger mig.

Bye!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0