HEJ IGEN!




Bilden är från när jag,amanda,felicia och lisa var ute och åkte båt med smedäng och puppan och vi badade från båten och det var hur roligt som helst och det är ett minne som man kommer minnas länge!

Förlåt att jag inte har skrivit blogg på en evighet men jag har tyckt att det har varit ganska jobbigt att skriva hela tiden så vi kan säga att jag tog en liten pause. Men nu har jag bestämt mig för att börja skriva igen men då måste ni börja läsa den extra mycket! någon dag hade jag tänkt ladda upp alla mina bilder på facebook sen vi var på ön, några fester och massa roliga bilder på mig,clara,samir och amanda men mamma har råkat brutit av mitt minneskort så det går inte.. Ni vill säkert veta hur man "råkar" bryta sönder ett minneskort men så här var det: mamma tyckte att minneskortet var lite snett så då skulle hon böja tillbaka det lite och då gick det av.. Menmen det är sånt som händer. Jag har några kort som jag ska ladda upp på facebook men det kan ta ett tag för jag är ganska seg på sådant. Men om ni vill se bilderna så måste ni som sagt bli vän med mig på facebook.
Just nu är det tre personer som är väldigt saknade sofia,amanda och clara. Men sofia kommer nog hem snart från borlänge och amanda och clara happas jag verkligen att vi kommer träffas snart, det känns som en evighet sist vi sågs.

Idag vaknade jag runt 12 för jag var uppe ganska sent igårkväll för jag var hemma hos elina och så kom mamma och hämtade mig runt halv 23 så när vi kom hem var det strömavbrott så då fick man ju ta fram ficklampan för att kunna se något. Efter en stund så messade Fillan och sa att jag skulle komma ut så då satt jag,Mickaela och Felicia på asfallten med tänta ljus. Ganska mysigt, hehe. Sen så skulle dom till kyrkogården för att tända ljus så dom hörde av sig lite senare så träffades vi igen då gick vi och tog äpplen men dom smakade skit för dom var ganska mjöliga innuti. Vi gick och hoppade studsmatta eller Mickaela hoppade studsmatta och vi stod där för vi tyckte att den var blöt. Sen skulle dom hem och då gick jag hem och kollade på film och jag kollade på American Pie - Band camp. Den är så jävla bra, tröttnar fan aldrig på den.

Nu ska jag gå upp på mitt rum och damsuga upp alla chips som jag råkat puttat ned från sängen igår kväll och så ska jag bädda sängen sen ska jag kolla på American Pie men vilken av dom får bli en överraskning åt mig själv.

Jag beundrar den som har orkat läsa allt det här och som sagt fortsätt läsa min blogg för annars pallar jag inte fortsätta med den.

Ha det så bra!

kram


Kommentarer
Postat av: Beccaa,

woho, grattis! :) du har en som läser iaf, :')

2009-09-07 @ 11:15:55
URL: http:// perssonrebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0