PANNKAKOR!






Idag har jag bara kollat på tv och suttit vid datorn och inte så mycket mer.. Men snart ska vi äta pannkakor och det känns som en evighet senast vi åt det, det kommer iallafall bli asgott. Jag läste på facebook och det var jäkligt många som skulle åta pannkakor idag, jag trodde att det var någon jäkla pannkaks dag eller något haha.

Jag har en bra nyhet men jag vet inte om man ska kalla det bra men iallafall jag ska till skolan imorgon för jag har blivit mycket bättre. Det är så jobbigt att ligga efter men jag ligger nog inte så mycket efter för jag har bara varit borta 2 dagar. Jag fick iallafall "digital bild" som individuellt val och det var bra för jag tyckte att allt annat sög. Jag har riktigt tråkigt som sagt.. Men jag kanske hittar på något roligare snart vem vet.

Nu nördar jag bara framför datorn och lyssnar på musik och kollar runt lite på facebook.
Men nu ska jag försöka hitta på något roligare.






Bilden är sen vi var på ön i sommras och det var så jävla roligt där! Fy fan det är ett minne det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0