Söderfors - Skuttunge/Hinden matchen slutade med slagsmål !



Hej, förlåt att jag inte har skrivit på länge men jag har varit i Gävle i helgen hos Amanda. Och det har varit superkul!

Idag så hade vi fotbollsmatch mot skuttunge/hinden och det blev 1-1 och det är ju ganska bra för dom låg 1:a i serien. Men vi gjorde en liten tabbe så fick dom in ett mål.. Men sånt är livet. Sen efter matchen så blev det massa tjaffs sen slutade det med slagsmål! Motståndarnas tränare nop Elin Lindqvist (domaren) i nacken. Så då kom hennes pappa, Håkan Lindqvist och det var då slagsmålet började. Men det var en riktig rolig match! Och vi kommer verkligen att sakna dig Samir Frost i vårat fotbollslag.. Men jag vet inte om jag ska fortsätta med fotbollen nästa år.. Vi får se hur det blir. Jag vill ju verkligen fortsätta men samtidigt inte, det är svårt att förklara..

Min bärbara dator har fått så mycket virus så det går inte att göra någonting på den inte ens gå ut på internet.. Så jag måste väl ominstallera den sen så funkar det igen. Men det går säkert på något annat sätt för jag vill inte missta alla mina saker på datorn! Men iallafall så kommer jag inte blogga lika ofta längre för jag orkar inte sitta vid den stationära och blogg. Men jag kommer iallafall blogga minst en gång per dag sen när min dator är lagad så kommer jag blogga oftare.

Nu ska jag kolla på film och äta ostbågar,vingummi och läsk! MUMS!

Ha det bra, kram!


(100 inlägg)

Kommentarer
Postat av: johanni

fin bild :D<3

2009-09-21 @ 17:11:48
URL: http://hijaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0