TRÅKDAG

Upps, skrev visst inge mer igårkväll. Ledsen för det men jag kollade iallafall på White Chicks, så jäkla bra haha! Minns tom första gången jag kollade på den hemma hos Felicia. Fy fan vad jag älsakde den filmen då men det gör jag ju såklart nu också men lite uttjatad. Somnade i slutet, så likt mig. Usch haha, men vad spelar det för roll egentligen vet ju ändå vad som skulle hända, alla dör. Haha, skoja det är min amanda sweetie som alltid säger så om man inte sett en film haha, saknar henne och clara något otroligt! jag får ta och åka in till Gävle och träffa dom någon dag. Men nog om det, nu ligger jg här i soffan med täcke och kuddar, har inte gått upp än tihi. Nej fy fan jag hatar sega dagar.. Så därför ska jag fixa till lite på rummet sen så får det bli en dusch, så får vi se vad som blir av med dagen. Ha det sweet, cya!


Kommentarer
Postat av: antoniafelice

taack sweetie! ;) kommer du på måndag? :) <3

2010-04-24 @ 15:59:08
URL: http://antoniafelice.blogg.se/
Postat av: Ebba

Ååh, den filmen måste jag kolla på. Nu kanske, ska fightas om TVn med Ida. haha. <3

2010-04-25 @ 15:26:18
URL: http://ebbaij.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0