Börja blogga?

Hejsan nu är tillbaka, nejdå det är jag inte. Men jag skriver bara ett inlägg så ni vet att jag lever, men jag pallar inte blogga så mycket nu när jag inte har något kamera eller mobil. För jag råkade ju tappa kameran i vattnet i sommras och min mobil gick sönder pga att jag råkade smälla igen bildörren på den.. Uschusch, så det är inte lika roligt att blogga när man inte har några bilder att lägga ut, fast jag har ju bilder sen förr men det är inte lika roligt för man vill ju ta nya när man gör ett nytt inlägg. Jaja, nu vet ni iaf varför jag inte har bloggat på ett tag.

Jag kan ju inte precis berätta vad jag har gjort idag för jag har inte gjort speciellt mycket och så är det lixom morgon/eftermiddag. Men jag har typ bara äåkt in till skolan och suttit vid datorn och nu väntar jag på nästa lektion.

Jag bloggar ju inte så speciellt mycket längre så jag ger er månadens låt.

Eric Saade - Sleppless






Jag går till klockan 4 idag, jäkligt segt.. Men det får man ta och leva med. Sen när jag kommer hem så ska jag göra lite på en digital bild uppgift tror jag. Vi ska skriva om "våran fotografiska historia". Längtar som fan tills det är helg, så man får ta det lite lugnt. På lördagen ska jag till Amanda som jag inte har träffat på evigheter. Har saknat henne som fan!






Nu ska jag och min lilla polis som räddar ekorrar och jag gå och äta. Alltså Johanna min darling.

Cya guys!


Kommentarer
Postat av: Ebba

Yeey! Du bloggar igen. :D haha, lite efter. Men iaf.

2010-02-12 @ 19:59:39
URL: http://ebbaij.blogg.se/
Postat av: Amanda ♥

Vilka fina bilder du har lagt ut. :) tihi. ♥

2010-02-15 @ 00:49:39
URL: http://youpushedmeaway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0