Båtfesten 2010

Det blev visst båtfesten igår ändå haha, Sandra, Emma, Jennifer och Hanna drog med mig.. Men det var bara bra att dom gjorde det. (y) för jag pallade inte gå i år egentligen för jag trodde att det skulle bli tråkigt men det var en helt okej kväll faktiskt! Kul hade vi, så träffade jag massa folk där nere. Först så stannade jag och snackade med Anna Andersson och Josefine Edling och lite senare så såg jag att Petter och Zacke var där. Vi drog hit och dit, sen så var vi på efterfest hos Tobias, och man kan ju inte säga så himla mycket om den festen eller. Den sög iaf, så senare så drog vi vidare ned till båthamnen och var där en stund. Sen var jag så jävla trött och så skulle jag upp tidigt på Söndagen så jag drog hem så då gjorde dom andra det också. Jag somnade runt 3, halv-4 tiden och vaknade runt 10.45. Kämpigt var det att gå upp ur sängen haha.

Just nu så håller jag på att packa väskan för jag ska dra till amanda 15.15. Så nu måste jag skynda mig att fixa allting så jag inte glömmer något.

Puss hej, lever pastej!

Kommentarer
Postat av: j

vi hade oxå tänkt dra dit! men vi hanmade i gudinge ist :) <3

2010-07-11 @ 19:43:14
URL: http://jennytygesen.blogg.se/
Postat av: MarreDiaz S

Pff haha orka båtfesten :S <33

2010-07-12 @ 20:19:04
URL: http://diiiiaz.bloggse

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0