my life in gävle

Som ni ser så har jag varit extremt dålig på att blogga dom senaste 2 veckorna och jag beklagar för det.

Jag har varit i Gävle typ hela sommarlovet och det har varit mycket bada, sola, varit med mycket trevligt folk, spelat en massa kort, och massa mysiga filmkvällar och några bekäningar.

I förrgår så åkte Jag, Amanda, Clara, Natta och Samir till Ön och det var riktigt roligt men det var inte lika roligt för mig på slutet hehe, men så kan det va.

Igår så cyklade jag och Samir till Långviken för att ta ett nattdopp med Johanna mi honey och jakob. Det var skönt som fan, sen efter massa snack och så, så var det dags att cykla hem och så skulle vi kolla på Inglourious Basterds, men samir blev så jäkla trött efter 1h så vi pausade filmen och skulle kolla klart på den nästa dag istället.

Jag vaknade för ca en timme sen och nu sitter jag här vid datorn och snackar med Elina som jag inte har pratat med på evigheter! och lyssnar på musik så klart. Men snart så ska jag bädda sängen och småfixa lite på mitt rum sen blir det frulle! Det är ju inte så speciellt fint väder idag, det regnar ute nu iallafall så vi får se vad man hittar på.




Ps, det kommer ut lite bilder från min vecka/veckor i gävle sen på bloggen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0