PAINFUL

Igår så var det en väldigt seg dag, jag och samir satt mest vid datorn och nördade. Men sen på kvällen så ringde vi Johanna och Jakob och bad dom åka hit och ta ett nattdopp inne på badet. Riktigt härligt! Zacke och hans kompis kom dit senare, men dom badade inte dom gick bara in och var med oss där. Efter ett tag så såg vi att det lös en lampa på oss och då var det en båtvakt som stod och lös på oss så vi kutade upp och klättrade över stängslet och drog hem till mig och kollade på The Ugly Truth, älskar den filmen som sagt! (y) men mitt i filmen fick jag riktigt ont i magen så jag gick ned och tog en tablett och vilade lite sen försätte jag kolla med dom. Efter johanna och jakob hade åkt hem så kollade jag och samir klart på inglourious basterds. Det var en helt ok film.

Runt klockan 4 på natten så vaknade jag upp av att det gjorde grymt ont i min mage och jag kunde inte ligga stilla så jag sprang ned och sa åt mamma att jag hade ont så jag gick och lag mig och soffan men det blev aldrig bättre så jag visste inte vad jag skulle göra. Men efter ett bra tag så låg jag helt stilla och tänkte "såhär ont hade mormor hela tiden när hon hade cancer" så jag försökte ta det lugnt ett tag och då gick det bättre så jag gick upp och lag mig i sängen igen och jag var helt kallsvettig. Men idag så mår jag mycket bättre! (y) fast jag känner av det lite.

Jag har suttit och hämtat bilder från facebook från mina veckor i Gävle som jag ska lägga upp i delar här på facebook sen så håll utkik!

Nu måste jag dra för mamma står och ropar i trappen att jag ska komma för vi ska dra och handla på ica maxi. See ya!



X S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0