det skulle sitta fint med ett jobb

Nu är det full fart här hemma med dammsugning och tårtbakande! Bilder på tårtan kommer sen. Just nu så ligger jag i sängen och blir irriterad på alla jäkla spel som jag dör på haha! Och att det inte ville fungera att installera GTA när jag hade laddat hem det, så om det är någon duktig som kan det så kan han/hon gärna få hjälpa mig haha.

Nu funderar jag på om jag ska ta ett bad och sen kolla på film och bara ta det lugnt med en chipsskål maybe. Haha, det låter fan som att jag jämt äter chips, eller det kanske jag gör också? Men vafan lixom, det är ju sommarlov!

Jag samlar ju just nu pengar till en ny mobil, och jag har kommit en liten bit på vägen iallafall. Men så kom jag på idag, jag har ju massa psp-spel kvar som jag aldrig har sålt, jag hade nämligen en psp-konsol förut men jag bytte den mot ett nintendo ds, och sen dess så har jag inte sålt spelen till det. Så det ska jag göra nästa gång jag åker in till Valbo eller stan. Plus att det kommer att bli massa jobbande här hemma också, så man kan få ihop en slant! Jag ska börja jobba lite här hemma nu i veckan, men inte imorgon för då är det ju syrrans födelsedag! Hoppas bara att jag kommer att få ihop tillräckligt med pengar så snart som möjligt. Mer info kommer sen hur det går med mitt sparande.


X S

Kommentarer
Postat av: johanni

jakob kan säkert hjälpa dig! :D<3

2010-06-29 @ 21:56:13
Postat av: jakie & johanni

/ jakob ska hjälpa dig (a)

2010-06-29 @ 21:58:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0