HEJ HOPP GUMMI SNOPP

Nu är jag här igen, förvånad? Nej men jag har varit ganska duktig på bloggandet den senaste dagen tycker jag haha. Jag vaknade typ 12 och gick upp 13.30 ungefär haha, jag är så duktig. Men jag hade faktist legat uppe sent inatt och snackat med Ebba om läskiga händelser och så. det var kul haha! Sen så fick hon välja vilken film jag skulle kolla på genom mitt smarta sätt, jag låter henne säga en bokstav och om hon säger t ex "p" om det finns en film på p då tar jag den och så får hon fortsätta gissa bokstäver tills jag har 2 filmer och sen får hon säga en siffra mellan 1-20 och den som siffran kommer på den blir det! Så det blev The Heartbreak Kid och den är ju riktigt bra ju! haha, har sett den ett antal gånger.






Men nu ska jag inte sitta och slösa bort dagen med att slappa framför datorn, jag gör det framför tvn istället. haha, nej jag skoja bara. Ciao ciao!

Kommentarer
Postat av: Ebba

Kul att jag kan hjälpa dig med sånna svåra bbeslut.. :D

2010-05-30 @ 22:24:41
URL: http://ebbaij.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0