STORSTÄDNING!

Ja idag blev det visst en försovning, ups!  men det gjorde inte ett skit för vi hade ändå bara en typ "föreläsning" om sex och sånt. Men jag hann i tid till typ filmen. Sen så åkte jag hem och kollade på tv och åt jordgubbskräm, mums! Lite senare så var jag lite hungrig och mamma och pappa hade inte slutat jobbet än, så jag tänkte vara duktig och göra en hamburgare. Och jag är ju så himla bäst på att laga mat! Den såg ju så jävla bra ut på utsidan med kryddor och allt och sen när jag tog första tuggen, FY FAN sager jag bara haha, kall innuti för fan. Så jag har bestämt mig för att jag ska anställa en kock när jag flyttar hemifrån haha. Sen så städade och möblerade om i rummet. Jag höl på med det i typ 4 timmar! Men det är iaf klart nu, och det är assnyggt! till och med snyggare än förr, det ni. Sen så var det middag eller vad det heter men jag hade inte tid att äta typ, glömde bort det helt haha, men nu ska jag kika efter om jag hittar någon bra film som jag kan kolla på! så blir det läsk, saltapinnar och kanske något mera smaskigt? och btw så har jag haft godisförbud sen nyårsafton och snart så får jag äta godis igen! dagen efter skolavslutningen får jag äta godis. Mums, fy fan vad jag har saknat choklad och vinigummin! Nej nu ska jag dra, ha en bra kväll!  

Kommentarer
Postat av: j

ja kidnappa mig från min lektion! det ser jag fram emot alltså :D men simon, du måste sluta försova dig ! ;)

2010-05-28 @ 23:50:41
URL: http://jennytygesen.blogg.se/
Postat av: antoniafelice

hahah jo :)



oj, fyra timmar - tänk om du kunde anstränga dig så mkt i skolan lille vän ;) håller med jenny, du MÅSTE sluta försova dig, för ditt eget bästa - då vet du vad jag menar ;) <3

2010-05-29 @ 10:42:28
URL: http://antoniafelice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0