fan fan fan

jag och mamma låg och kollade på något roligt musik-program på svt24, ingen aning om vad det hette roligt var det iaf. sen helt plötsligt fick jag för mig att kolla om det gick att uppgradera min iphone, så kopplade jag in usb-sladden till datorn och öpnnade programet så började den synkronisera och massa skit, sen började den sno musik automatisk från datorn, som jag inte ville så jag avbröt. sen när jag kollade på mobilen så fanns ingen det musik eller bilder kvar och den hade tagit mian appar, så fy fan så irrterad jag är just nu... måste göra om allt från början nu.. nej nu ska jag ner och kolla om fanskapet har tagit tillbaka min musik och allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0