IDOL 2010

det var ju idol igår och tråkigt nog var det Elin som åkte ut.. tyckte att hon var väldigt bra och hoppades på att andreas eller jay skulle ha åkt ut men man kan inte alltid få som man vill.

tänkte skriva lite vilka mina favoriter på idol är och vilka framträdanden jag tycker att dom har gjort bäst!

först och främst så vill jag säga att min favorit i år är, Linnéa Henriksson!! så jäkla bra och helt grym på scenen!
här kommer mina två favorit framträdanden med henne.









Och nu kan jag inte sätta placering på vilka som kommer två och så men jag visar några klipp med dom som jag tycker är väldigt bra!









hon var min absoluta favorit i början, det här framträdandet av henne var så grymt bra men sen helt plötsligt så blev hon bara sämre och sämre. sen så bestämde hon sig för att hoppa av idol men jag vet inte varför. tyckte det var bra för då fick minnah komma tillbaka!




elin åkte ut igår, men det gör inget för hon kommer lyckas att bli en artist utan idols hjälp



i finalen så skulle jag vilja ha Linnéa och Minnah eller Olle.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0