ett löfte är ett löfte

har verkligen inte haft orken att blogga på senaste tiden, men idag lovade jag ebba att jag skulle göra ett inlägg och man får ju inte lova något som man inte kommer fullfölja, right?

Det som jag gjort medans jag inte har bloggat:

- Fyllt år. fick en kamera, skor, kläder, smycken, pengar och något balsam i mousse-form.

- Varit med Elina och Ebba och haft filmkväll. Vi kollade på The last airbender som var superbra och the grudge 3 som var LÄSKIG, men som jag redan hade sett så man kunde ju vara lite förberedd när det läskiga skulle hända, och under hela filmen så hade Ebba Johansson en kudde framför huvudet!

- Klippt mig, kommer säkert upp lite ego-bilder senare.

Nu ska jag gå och fylla upp ett varmt bad sen är det sängen och en bra film som väntar!




Kommentarer
Postat av: Anonym

så sjukt söt bror, älskar dig enormt! :* (L)

2010-11-08 @ 16:00:47
URL: http://sandraafrost.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0