run bitch run!

Igår så åkte jag hem till johanna och josefin, följde med dom och red sen också. Och måste säga att det var riktigt roligt!!  Jag fick lära mig ridalätt, trava och galoppera både på sadel och barbacka.  Tyckte jag var rätt duktig faktisk, jag hoppa till och med ett litet hinder! Så nu blir det mer rida för min del, jag ska bli proffs!  Under tiden vi red så ramlade det snö från taket på ridhuset och hästen blev skiträdd och sprang iväg men sån tur är så stannade han, så då hängde jag på hästen så jag fick dra mig upp haha!  Jag sov över där så jag och johanna hade det lite mysigt hihi, gick och lag oss ovanligt tidigt och att jag kunde somna var ett under faktiskt!



Vaknade halv 6 idag, drog ut och matade hästarna sen åt vi frukost och kikade på tv. Tog god tid på oss att fixa oss sen så sprang vi till bussen. Vi hoppade av vid aspen och var där ett tag sen drog vi till hemköp för jag skulle köpa hårspray.  Sen satt vi och väntade på att allt folk skulle komma till skolan.

Nu sitter jag och johanna på mitt rum och lyssnar på musik, om bara någon minut så ska vi dra ut och springa!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0