EMD!

Idag så gick jag upp 11 och jag var tvungen att stressa för vi skulle tilol gävle och valbo, så jag bara klädde på mig och fixade mig en snabbis. Och vi skulle hämta sandra i östervåla hos joel, och vi var jätte sena. Sen på vägen till joel så sprang det ett rådjur över vägen så mamma fick tvärnita. Sen när vi hade hämtat sandra, när vi var på väg till gävle så körde mamma fort dit. För vi trodde att en affär stängde kl:13:00 men den stängde 14:00 .. Sen åkte vi till valbo, och vi gick först in på ikea och köpte nya saker till mitt rum. Det är färdigt, det är bara spegel, hylla och lite till som är kvar som vi ska köpa.

EMD var i valbo! Och jag köpte deras skiva, och det tog tusen år innan vi kom fram, sandra följde med upp för hon skulle knäppa kort på mig, danny, erik och mattias. Och jag blev inte bra på något av korten. Men jag har massa bilder på dom.
 
Här får ni se några av dom första korten jag knäppte.




Det var svårt att knäppa för alla bara stod och knuffades..




DANNY!




Mattias!




Erik!




Dom satt sig ned för att signera skivorna



Och äntligen var vi framme, det här är jag och mattias!




Jag och erik!




JAG OCH DANNY!                       den här bilden blev jag så ful på




Jag ropade på DANNY!



Så ropade jag på Erik!




Jag tyckte att den andra bilden blev jag så ful på så jag skulle gå till Danny men vakten sa att jag inte fick gå dit, så gick jag till andra sidan och hoppade upp på scen för jag ville ha ett bättre kort på mig och danny!  Men jag blev inte så fin på det här kortet heller men det får duga. EMD var iallafall jätte schyssta speciellt DANNY! 
Både erik och mattias frågade om Sandra var min tjej, då skrattade vi och sa att vi var syskon och då sa Danny att man såg att vi var syskon för vi var lika snygga. Jag och danny pratade mycket och om ni vill veta vad han sa till mig och vad vi pratade om så får ni fråga.
Det var iallafall jätte roligt att träffa dom!
 
Hoppas att dom kommer dit snart gen.

Det här var en väldigt rolig dag!



Ha en bra kväll alla läsare!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Vilka asfina bilder du har, speciellt på Danny som jag älskar! Du blev inte alls ful på bilderna, ja tkr du är skitsöt Simon.

P.S. Danny är grymt snygg!

2009-04-04 @ 23:08:40
Postat av: S

2009-04-04 @ 23:10:04
Postat av: Simon Olsen

tihi, tack så mycket! :)

2009-04-04 @ 23:10:51
URL: http://siimonols.blogg.se/
Postat av: cecilia

Danny e soeet, och Matte och Erik med! :)

Om Danny skulle ha haft kvar sin gamla frisyr hade ni sett ut som brorsor haha!

2009-04-06 @ 16:43:28
Postat av: cecilia

Danny e soeet, och Matte och Erik med! :)

Om Danny skulle ha haft kvar sin gamla frisyr hade ni sett ut som brorsor haha!

2009-04-06 @ 16:43:36
Postat av: Simon Olsen

Ja det skulle vi faktist göra, hehe. :)

2009-04-06 @ 21:25:17
URL: http://siimonols.blogg.se/
Postat av: Anonym

OMG du är verkligen ful... asså, inte utanpå, men det var ju verkligen inte okej att du gick bakom dom upp där, jag var där själv så jag såg dig allt... hehe, tack för en underhållande blogg dock

2009-07-13 @ 01:09:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0