HELLO!




Igår var jag med elina och sandra. Det var meningen att vi skulle göra musik uppgiften och det var att skriva en låt. Men vi hopppade massa studsmatta, skjöt luftgevär och lekte med hundarna. Det var väldigt roligt! Men sen blev det sent då kom mamma och hämtade mig.

Idag gick jag upp i tid så jag hann äta frukost för en gångs skull.
I skolan så var det kul men jag och johanna hade nationella prov i hörförståelsen i engelska. Det gick ganska bra men det kändes att det kunde gått bättre. Och det kunde det, men jaja.

Nu sitter jag bara och tråkar vid datorn.. Men snart är det mat.
Efter maten så ska jag plugga biologi, jag ska fortsätta med prover imorgon.

Jag ska leta reda på josefins nummer till mobil för jag har min gamla mobil, jag ville ha den för en kort stund bara.
Så jag måste lägga över alla nummer från min förra mobil, väldigt jobbigt..
Jag ska sätta igång nu så jag kanske hinner klart innan maten.

Ha det bra!

kram



S

Kommentarer
Postat av: johanna

ey simon! sjuk idag. (aa)

tihi fixade blogg. kände mig typ sååå tvungen!

[email protected] busigt! <3

2009-04-22 @ 10:56:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0