Ska kolla på film.

hejsanhoppsan!

Jag  var nyss och kollade på tv, det var inte speciellt kul. Så jag löft på fötterna och gick till mitt rum där jag satt mig i soffan med datorn i knät.

Förresten, sandra slingade inte mitt hår idag för vi ska göra det imorgon istället.

Snart ska jag kolla på film och det blir American pie - the naked mile. jag har kollat på dom andra filmerna den senaste veckan så nu är det bara den här kvar av dom filmerna.

Nu ska jag nog hämta lite vatten som jag kan dricka för jag vill inte ha godis eller läsk för det har jag ätit idag och det känns inte bra om jag ska äta ännu mer för då kanske jag rullar fram en dag, och det vore ju inte precis min stil.

Kram kram


// Simon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0