Tjabba Tjena Hallå!

Nu har jag kommit hem från skolan. Skönt! Jag hade prov idag, samhällskunskap var det. Elina satt och förklarade allt för mig innan lektionen för då hade vi 1 timmes håltimme och provet gick faktist rätt bra. Tack för hjälpen Elina! Bussen var försenad när jag skulle hem, fick vänta i 10 minuter på att den skulle komma.. Sen på bussen då var det en gubbe som frågade om han fick "tigga en cigg av mig" men jag ba: nej jag har inge cigg. haha! Direkt när jag kom hem så sprang och böt till mjukiskläder, så jäkla mysigt! Nu ska jag äta en macka och dricka te. Mums!



Kommentarer
Postat av: Elina

haha, har en överaskning till dig imorn om du hinner se den innan din buss går. ;) <3

2010-02-17 @ 18:07:36
URL: http://elinalindgren.blogg.se/
Postat av: antoniafelice

haha vad bra! :)



du gjorde som mig, jag sprang och satt på mig mjukiskläder direkt när jag kom hem, det gör jag alltid (A) hihi, du kommer imorgon va ? :) <3

2010-02-17 @ 22:12:40
URL: http://antoniafelice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0