mys med mami

Igår så var jag och samir på trädgårn här i Söderfors och letade efter en present åt hans pappa och då såg vi att det var gratis varm-choklad, te och kaffe hela säsongen så vi tog en varsin varm-choklad och satt oss bryggan. Chokladen var så jäkla varm så jag brände tungan så jävligt så att jag fortfrande känner att den är strävt där jag brände mig haha. På eftermiddagen så grillade jag med Samir och hans familj och sedan lite senare på eftermiddagen så drog jag, samir, zacke, erik och felix ned till fotbollsplan ocj lirade ett tag. Sen så skulle han åka till sin pappa och kolla på film så då tänkte jag "nu jäklar ska jag passa på och ta ett varmt bad medans han är borta" och det tog ett bra tag tills jag slet mig från datorn och hoppade ned i badet. Jag låg där ett bra tag och sen när jag skulle resa mig upp så fick jag en värsta blackout, jag blev yr och kunde knappt stå så jag tog tag i fönsterkarmen och då råkade jag välta ett ljus och sedan så klarnade det upp igen, det var lite småläskigt faktiskt. På kvällen så kollade vi på film, och det tog ett bra jävla tag tills vi bestämde oss för vilken film vi skulle kolla på och till sist så blev det Anger Management, jag har sett den förut och den är väldigt rolig iaf! Somnade mitt i filmen gjorde jag och sov ändå till 2-3 tiden på eftermiddagen! Usch, jag gillar inte att sova bort hela dagen..


Idag så åkte jag och mamma runt i bilen och lyssnade på musik i ca 1h för jag hade lagt in ny musik åt henne. Så köpte vi godis, glass (till jordgubbarna som vi hade hemma) och hyrde 2 filmer. Ena filmen var en thriller så den skulle hon få kolla på själv, haha men den andra filmen var Narnia - Prince Caspian, jag har sett den förr den med men jag tyckte den var så bra, så jag ville se den igen plus att det vare ett tag sen jag såg den sist.




Men nu ska jag och mamma äta jordgubbar och vaniljglass!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0