Lovely Sister

Det har varit fullt upp dom senaste dagarna så jag har inte haft tid att blogga. Varför ljuger jag för, jag har bara inte orkat haha.

Min syster fyllde ju 19år igår och det var folk här hela dagen och massa fika och supertrevligt!
tråkigt nog så knäppte vi aldrig något kort på tårtan menmen, fin var den iallafall!

här är en bild på födelsebarnet.


Älskar dig syster!

Idag så ska hon på eclipse och gissa om jag är avundsjuk eller?!..
vi får se om det blir ecplise på bio för mig eller inte, men hoppas..

just nu så sitter jag här och dunkar musik och tänker en massa. Och ont i huvudet har jag också, jag har gått och lagt mig klockan 5 varje natt minst 6-7 dagar i sträck nu.. Men idag så ska jag vända på dygnet för imorgon så ska jag rensa ogräs på gården. Yay, så roligt! (NOT) Men jag måste ju passa på nu när det inte är så mycket sol för då blir det så jobbigt att röra sig och arbeta.


Kommentarer
Postat av: sister

älskar dig också!

2010-07-05 @ 11:26:53
URL: http://sbko.blogg.se/
Postat av: j

åh eclipse :D vill se den igen :D <3

2010-07-05 @ 19:33:31
URL: http://jennytygesen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0