STRESSIGT!

Sorry för att jag inte har bloggat på så länge.. Men min dator håller på att ominstalleras och fixas för den har något problem, det är FULLT med virus i den men det går typ inte att ta bort, heltskumt! Men snart får vi hoppas att den blir fixad. Längtar som fan tills dess!

Nu sitter jag i skolan och tar det lugnt bara, jag börjar om 10 minuter så jag passade på att skriva ett inlägg. Jag kollade runt nyss på facebook och då såg jag att mitt fotbollslag ska ha träningsmatch mot Samirs fotbolls lag. (En kompis fotbollslag). Så nu måste jag börja träna så jag får vara med på matchen haha. Blir jävligt stressad nu! Måste få reda på träningstider och så! Men det fixar sig nog. Nu ska jag dra till lektion, ha det bra babes! puss puss!


Kommentarer
Postat av: Elle

åh, ska ni spela mot Samirs lag? Vad roligt! :D <3

2010-03-04 @ 17:57:06
URL: http://elinalindgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0