HELLO

Hej hopp, igår så var jag med johanni! Riktigt trevligt, så kollade vi på legally blond 2 på kvällen och käkade chips och så. Sen så låg vi och snackade lite och sov. På morgonen så käkade vi frukost och kollade på barnen i bullerbyn. Hihi, sen åkte hon hem. Då stack jag upp och duschade och fixade mig, för vi skulle till valbo. Handlade lite kläder och skor. Sen när vi åkte hem så tog vi en liten Mc Drive för jag ville ha en milkshake, I LOVE IT! Och nu är vi hemma. Och nu så har jag inge planer för kvällen men imorgon så ska jag vara med Elina min mupp. Nu ska jag försöka komma bort från den här datorn och göra något annat. Ha det bra, see ya guys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0