live your life

Stått i skolans cafeteria hela dagen, så slutade jag 12 så då tog jag bussen hem med fillan  Gick till stationen med maja och jäklar så stressad hon var att hon skulle missa bussen fast det var 8 minuter kvar innan bussen gick och vi hade typ bara 200 meter kvar och gå haha

Kollade nyss på Ellen Degeneres Show och åt fralla och drack coca-cola mums! Jag skulle egentligen träna på crosstrainern när jag kom hem men syrran ligger och sover för hon har jobbat natt så jag kan inte.. Funderar på vad jag ska göra istället hm..


Kommentarer
Postat av: RebeccaPersson

varför känns det som att det med bussar inte är din grejj jämt simon, eller ah det är allitd nån busshistoria med dig, hahah :D <3

2011-02-08 @ 21:49:07
URL: http://perssonrebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0