absolutely perfect

Var nyss till ica med mamma, eller tekniskt sätt så var mamma där med mig för jag körde. Utan övningsskylt dessutom hehe  Gick riktigt bra! Förutom en grej kanske, jag skulle köra ut från ica och skulle svänga höger så kom det en bil några meter bort så jag tänkte "äh vafan jag hinner före!" så jag gasade och märkte att den bara kom närmare så jag gasade på ännu mer och fick världens sladd och sladdade som fan hahah, fy fan vad roligt det var! Men mamma tyckte dessvärre inte att det var så roligt hehe

Fick godis av mamma, det heter ju framförallt lill-lördag eller hur?


 




Kommentarer
Postat av: johanna

CANDY <3

2011-01-26 @ 22:21:47
URL: http://lillajohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0