Det har varit en väldigt rolig dag





Jag sov över hos samir, vi gick upp halv tolv ungefär.

Vi åt arabis frukost och det är riktigt gott! Jag har ätit det förr hos samir men det var ett tag sen.

Kl:13:45 så åkte jag och samir till kyrkmyrn för flickor 94 hade match mot månkarbo. Dom ledde med 1-0 men sen kom deras mål in så då blev det 1-2.

Efter matchen så gick jag hem och åt och det var jätte god mat, vi åt potatis klyfftor och fläskfilé gryta med kryddig bearnaise sås i. Väldigt gott var det!

Jag stack till Samir efter maten och var med han och anton, vi spelade hela tiden och roligt var det.
Sen skulle anton hem men jag stannade hos samir. Men sen blev klockan så mycket så jag ringde mamma och frågade om hon kunde hämta mig.

Jag saknade min sony ericsson så jag ska byta tillbaks till den en stund, men jag hade inget batteri till den för det var borttappat men samir är snäll så jag ska få låna hans batteri från sin förra mobil.

En väldigt rolig nyhet är att samirs mamma ska fråga min mamma om jag samir kan få bo hos mig dom senaste veckorna i skolan för dom ska flytta till gävle och då går vi i skolan fortfarande. Men han ska bo här om han inte får bo i sin systers lägenhet.

Nu ska jag kolla på film, godnatt!


Kram

Kommentarer
Postat av: DU!

kkkk.

2009-04-20 @ 17:09:51
URL: http://siimonols.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0