SNÖ!

Idag vaknade jag klockan 05.45 ungefär. Jag kunde inte somna om så jag satt mig vid datorn och spelade till 08.10 haha. Jag kunde inte slita mig från datorn men tillslut så kunde jag de och då jäklar fick jag skynda mig till bussen. Det var jätte mycket snö ute och det  var fett härligt! Äntligen snö! Men det var lite svårt att springa till bussen med  snö upp till vaderna. Men bussen var försenad en kvart så jag hann med den. När vi åkte förbi ica så var det en lastbil halft nere i diket och det stod en polisbil där. Sen i skolan så fick jag reda på att det var matte A-prov och jag gjorde det ju när jag gick i nian så det blev håltimme för min del. Skönt! Sen klockan halv 3. Slipper några lektioner och det säger man ju inte nej till. Sen när jag kommer hem så har jag inte precis planerat så mycket men jag ska kanske hjälpa zacke med sin ekonomi-läxa/uppsats. Om jag orkar vill säga. Men annars ska jag väl slappa, typ spela, kolla på tv och så.

Just nu sitter jag här med hia och max och snackar lite. Men nu har jag ingen aning vad jag ska skriver mer så jag skriver kanske mer sen. CIAO!





Kommentarer
Postat av: antoniafelice

du glömde att jag kom till er, och sitter med er nu och pratar med er :) <3

2009-12-15 @ 10:09:14
URL: http://antoniafelice.blogg.se/
Postat av: antoniafelice

man kan uppdatera vännen! :d <3

2009-12-15 @ 10:33:28
URL: http://antoniafelice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0